طراحی لوگو اسم فارسی با هوش مصنوعی

۵۶ بازديد

 

لوگو اسم فارسی یکی از انواع سبک لوگو است که به عنوان مرسوم ترین آنها نیز شناخته می شود. چرا؟ زیرا برای تمام برندها و کسب و کارها مناسب است و اثر قابل توجهی در برندسازی دارد. طراحی لوگو به سبک اسم فارسی سبب می گردد نام محصول به راحتی به عنوان یک لوگو در یک نگاه تشخیص داده شود. اما این تنها آغاز طراحی لوگو است. یک طراحی فراگیر لوگو باید عمیق‌تر در داستان محصول‌تان کاوش آورد و نیازهای محصول و ارتباط مورد عقیده با مشتری را به طور کامل درک کند. کاربر باید بدانید که بهترین انتخاب ها چیست.  بنابراین، بهتر است با  شناخت انواع لوگوهایی که در دسترس هستند آغاز کنید. ناگفته نماند که طراحی لوگو امروزه به صورت هوش مصنوعی و یا طراحی لوگو آنلاین انجام می شود که هزینه کمتری دارد اما کیفیت کمتری دارند. در ادامه بیشتر درباره طراحی لوگو با هوش مصنوعی و انواع آن صحبت خواهیم کرد.

طراحی لوگو  وردمارک

لوگوهای Wordmark برای ساخت لوگو اسم فارسی خیلی متداول هستند. تقریباً نیمی از لوگوهای مشهور از لوگو وردمارک برای برندسازی استفاده کرده اند. برای اینکه یک لوگو به صورت یک کلمه یا همان اسم فارسی طراحی شود، باید نام تجاری کسب و کار با فونت ویژه و منحصر به فردی متن شود. برای ساخت لوگو اسم فارسی به یاری برنامه لوگو ساز حرفه ای رایگان با هوش مصنوعی ابتدا باید نام محصول خود را بنویسید تا ابزار طراحی لوگو با هوش مصنوعی  بتواند آن را با فونت های گوناگون طراحی کند.  و لوگو خاص و مد نظر خود را انتخاب کنید به عنوان مثال، می توانید به حروف احساس شخصیت بدهید. یک آیکون کوچک به طراحی لوگو اسم فارسی اضافه کنید، نقاط روی کلمه را به شکل تبدیل کنید، یا با کشیدن چند خط صاف یا منحنی، نقشه خاصی به یک صحبت بدهید.

طراحی لوگو لترمارک Lettermark با هوش مصنوعی

اگر نام تجاری‌تان بلند باشد و بیش از دو حرف  داشته باشد، لوگوهای Lettermark بهترین انتخاب هستند. این سبک لوگو با استفاده از حروف اول هر کلمه و ایجاد یک مخفف، طول لوگو را به حداقل می رساند. در برخی موارد، حروف مثل یک کلمه به عقیده می رسند. ناسا یک مثال عالی است. ناسا مخفف اداره ملی هوانوردی و فضایی است، اما هیچ کس آن را اینگونه نمی نامد. نمونه های دیگری که شبیه کلمه‌ها نیستند، مثل NPR و TNT، به صورت هر صحبت یکی پس از دیگری خوانده می شوند. لوگوهای Lettermark نیز به عنوان بخشی از یک لوگو ترکیبی به همان روشی که برای لوگو وردمارک اشاره کردیم می تواند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام ساخت لوگوی لترمارک با برنامه لوگو ساز حرفه ای رایگان، سعی فرمایید قالب های آماده طراحی شده ای را انتخاب فرمایید که برجسته تر دیده می شوند.

مطالعه کنید: مسکات چیست

طراحی لوگوهای مونوگرام

لوگوهای مونوگرام شبیه به لوگوهای حروف هستند. اما آنها تفاوت ظاهری قابل توجهی دارند. هر دو لوگو از حروف اول نام محصول برای ایجاد نقشه استفاده می کنند، اما مونوگرام ها به جای اینکه حروف را کنار هم یا از بالا به پایین قرار دهند، حروف را در هم می آمیزند. مونوگرام تقریبا شبیه روشی است که نام خانوادگی روی پارچه گلدوزی می گردد یا روی ظروف نقره نقش می بندد. این سبک از لوگو یک حس کلی از تجمل یا انحصار دارد. اگرچه استثنائاتی مثل بسیاری از گروه های ورزشی و برخی از مارک های ورزشی نیز وجود دارد که از این سبک لوگو استفاده کرده اند. . معمولا طراحی لوگو با هوش مصنوعی به سبک مونوگرام نقشه های جالبی را بوجود نمی آورد و ساخت این سبک لوگو نیاز به خلاقیت انسان و تجربه یک طراح گرافیک حرفه ای دارد.

طراحی لوگو اسم با فونت سفارشی

لوگوهای اسم با فونت سفارشی گونه دیگری از لوگو هستند که مشمول حروفی با طراحی ویژه و منحصر به فرد برای هر محصول می شوند. این سبک از لوگو برای برندهایی که به طراحی لوگو خیلی ساده علاقه مندند، عالی است . برای اینکه یک لوگو اسم سفارشی برجسته شود، به خلاقیت و تجربه بالایی نیاز دارد. منحصراً استفاده از یک فونت معمولی سبب به یاد ماندنی شدن آن نخواهد بود . این لوگو را می توان روی تمام محتواهای بازاریابی از کارت های ویزیت گرفته تا فاویکون ها و تصویر پروفایل شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرارداد..

چرا فونت در طراحی لوگو با لوگو ساز حرفه ای مهم است

لوگو به عنوان نمایش گرافیکی یک شرکت عمل می کند، که مشخصه اصلی یک نام تجاری است و برای بازار هدف آن قابل دیدن است. لوگوها یک عنصر اساسی از هویت کلی محصول کسب و کار را تشکیل می دهند، زیرا نقشی غیرقابل انکار در طراحی وب سایت، تولید محتوای تبلیغاتی و برندسازی شرکت دارند. به طور کلی، رنگ ها و طراحی لوگو به عنوان نقطه کانونی برای طراحی بسته بندی، کارت ویزیت، و حتی چشم انداز دفاتر محصول و سایر محتوای بازاریابی آن، عمل می کند. همین کاربردهای گوناگون لوگو اهمیت استفاده از فونت مناسب را در طراحی لوگو واضح می کند.

فونت لوگو می تواند احساسات مختلفی را در مخاطب برانگیزد طراحی یک لوگو بینش بصری را در مورد چشم انداز یک شرکت و محصولی که می فروشد عرضه می دهد. در نتیجه، فونت مورد استفاده برای طراحی لوگو اسم فارسی تا اندازه زیادی وابسته به تصوری است که یک شرکت می‌خواهد درباره خود در وسط مخاطبین هدفش ایجاد کند.

 لوگوهایی با فونت های زاویه‌دار برای طراحی لوگو شرکت‌های نوآور و پیشرو با برنامه لوگو ساز حرفه ای رایگان مناسب است، در حالی که آرم‌های رنگارنگ با فونت های منحنی با ایجاد حس اعتماد و شکوه همراه هستند، و تایپوگرافی دست خطی و رنگ های شاد، ذوق و استعداد را به عکس می‌کشد. علاوه بر این، زمانی که مشتریان وفادار با لوگوی یک محصول معتبر مواجه می‌شوند، احساسات خاصی در آنها برانگیخته می شود. اگر این احساسات مثبت باشند، شاید به افزایش فروش تبدیل می‌شود.

طراحی لوگو با فونت مناسب می‌تواند ارزش و حرفه‌ای بودن یک کسب‌وکار را نشان دهد، در حالی که یک فونت غیراستاندارد می‌تواند مانعی برای گیرایی مشتریان بالقوه از طریق لوگو باشد. بنابراین، عوامل مختلفی در طول طراحی یک لوگو از جمله انتخاب رنگ، فونت، سبک و آیکون های آن نقش مهمی را در جلب اهتمام مخاطب ایفا طراحی کنند. تمام اجزای اصلی که برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی در کنار هم ترکیب می شوند، نقش اساسی در برندسازی دارند، که مهمترین آن در طراحی لوگو اسم فارسی، فونت انتخاب شده است که لحن لوگو را تعیین می کند.

فونت می تواند هویت یک محصول را ماندگار کند علاوه بر انواع گوناگون فونت که برای اهداف ویژه استفاده می شود، فونت در یک لوگو ایضاً نشان دهنده هویت اصلی یک نام تجاری است. هر گونه فونت می تواند معنای متفاوتی را به همان کلمه منتقل کند. این تفاوت ها می تواند کم یا شدید باشد و می تواند علت عوض معنی یک آرم تجاری باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.