طراحي لوگو شير

طراحي لوگو

طراحي لوگو شير

۷۳ بازديد

لوگوي شير را مي‌توان بر روي صنايع و ابزارهاي مختلف كشورها و حتي نشانه‌هاي مهم آن‌ها مشاهده كرد. به طور مثال روي نشان انگلستان طرحي از لوگو شير مشاهده مي‌شود. در هر صورت آرم لوگو شير در بسياري زمينه‌ها پركاربرد بوده به طوري كه حتي در ساير شركت‌هاي ورزشي يا تاج تيم‌هاي فوتبال مطرح دنيا از آن استفاده مي‌شود.

به عنوان مثال اگر كمي در لوگو برند پژو دقت كرده باشيد متوجه مي‌شويد كه اين لوگو از شير طراحي شده است. اين نماد ۲۰۰ سال پيش براي نخستين بار در شركت خودروسازي پژو مورد استفاده قرار گرفت و امروزه هنوز هم كه هنوزه اين برند خودروسازي مطرح را با لوگوي شير مي‌شناسيم. اين تصوير نشان دهنده تعادل و قدرت طولاني مدت اين برند است. بنابراين همانطور كه گفته شد از لوگو شير مي‌توان در صنايع مختلفي بسته به كاربرد، پيام و يا نياز مخاطبان استفاده كرد.

در طراحي لوگوي شير از چه رنگ‌هايي مي‌توان استفاده كرد؟

خوشبختانه هنگام طراحي لوگو شير دست شما براي انتخاب رنگ كاملاً باز خواهد بو.د به اين دليل كه اين لوگو را مي‌توانيد در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها بسته به رنگ برند خود و يا وسايل طراحي كنيد. با اين حال اگر سري به اينترنت زده باشيد با دانلود لوگو شير متوجه مي‌شويد كه از رنگ‌هايي مانند قرمز، زرد، بنفش، نارنجي و طلايي بيشتر براي طراحي لوگو شير استفاده مي‌شود.

بيشتر بخوانيد: ساخت لوگو آنلاين

چگونه مي‌توان لوگو شير را طراحي كرد؟

اگر مي‌خواهيد عكس لوگو شير را براي برند يا كسب و كار خود طراحي كنيد، نياز است كه چند پيشنهاد به شما بدهيم و يا از طرح‌هاي ديگري كه در اينترنت موجود هستند الهام بگيريد. زيرا قطعاً شما مي‌خواهيد كه يك طرح كاملاً حرفه‌اي براي خود آماده كنيد. عناصر بصري مانند فونت، رنگ و هر آنچه كه در طراحي لوگو شير اضافه مي‌كنيد اهميت بسيار زيادي دارد. بنابراين بايد در طراحي آن نهايت دقت را به خرج دهيد.

چند پيشنهاد براي طراحي لوگوي شير

در ادامه مي‌خواهيم چند پيشنهاد براي اينكه راحت‌تر بتوانيد لوگوي شير مورد نظر خود را طراحي كنيد به شما بدهيم:

لوگوي سر شير

لوگوي سر شير ساده‌ترين لوگويي است كه مي‌توانيد آن را طراحي كنيد. به اين دليل كه اين لوگو حتي از نماي دور هم به سرعت قابل تشخيص است و به آساني بدون اعمال جزئيات بسيار زياد مي‌توانيد تغييراتي را در آن ايجاد كرده و سر شير را خلق كنيد.

لوگوي شير با تاج

همه ما مي‌دانيم كه شير پادشاه جنگل است. پس چرا ايده‌آل به نظر نرسد كه در آرم لوگو شير از تاج استفاده كنيد؟ قرار دادن تاج روي سر شير باعث قدرت و فرمانروايي آن بر ديگر موجودات مي‌شود و راهي بسيار عالي براي انتقال اقتدار و قدرت برند شما به مخاطبان است.

لوگوي شير آبي

اگر بخواهيم كمي رنگ‌ها را وارد ماجرا كنيم بايد بگوييم كه رنگ آبي ايده خوبي براي خلق لوگو شير است. به اين دليل كه افزودن رنگ آبي به لوگوي شما اعتماد و ثبات را به مخاطبان نشان خواهد داد. بنابراين لوگوي شير آبي هميشه برنده است. البته مي‌توانيد لوگوي خود را به هر رنگي كه دوست داريد درآوريد اما قبل از آن بايد حتماً مطالعه كامل درباره رنگ شناسي داشته باشيد.

لوگوي مينيماليستي سر شير

طرح‌هاي مينيماليستي هميشه يكي از بهترين سبك‌ها براي طراحي لوگو براي يك برند متفاوت است. در نتيجه اگر شما طرفدار سبك‌هاي مينيماليستي هستيد بهتر است كه لوگو شير را بسيار ساده طراحي كنيد. از طرفي ديگر مي‌توانيد از اين لوگو به عنوان نقطه شروعي براي خلق اشكال و لوگوهاي پيچيده‌تر استفاده كنيد.

لوگوي لوكس شير طلايي

رنگ طلايي هميشه نمادي از تجمل و ارزش زياد است. در طراحي هندسي و طراحي لوگو، رنگ طلايي مي‌تواند به جذابيت بصري و لوكس بودن طرح كمك زيادي كند. در نتيجه اگر به عنوان مثال برند شما در زمينه طلا و جواهرات فعاليت مي‌كند و قصد داريد از لوگو شير براي طراحي لوگوي خود استفاده كنيد، مي‌توانيد رنگ طلايي را براي شير به كار بگيريد. اين رنگ مي‌تواند در تمام صنايع به خوبي كار كند. از طرفي ديگر رنگ طلايي هنگامي كه در لوگو به كار گرفته مي‌شود مي‌تواند به طور همزمان يك لوگو امروزي و سنتي را به وجود آورد. با رنگ طلايي جزئيات آراسته‌تر شده و حتي مي‌تواند يادآور ساختمان‌هاي قرون وسطايي هم باشد. اما با اين حال براي يك لوگو شركت معاصر هم بسيار مناسب خواهد بود.

لوگوي نئون شير

به شما اطمينان مي‌دهيم كه طراحي لوگو شير با استفاده از رنگ‌هاي نئوني مي‌تواند لوگوي شركت را بسيار متمايز كند. از طرفي ديگر استفاده از رنگ روشن نئون براي طراحي لوگو قابليت ويرايش را دارد. بنابراين اگر مي‌خواهيد لوگويي ظريف‌تر و كمرنگ‌تر بسازيد يا اگر فقط قصد داريد با رنگ‌بندي برندتان مطابقت داشته باشد مي‌توانيد هر تغييري كه دوست داريد در لوگو نئون شير ايجاد كنيد.

لوگوي سر شير در ۳ رنگ

اگر با رنگ‌هاي اصلي آشنايي داشته باشيد مي‌دانيد كه قرار گرفتن اين سه رنگ در كنار يكديگر چه اندازه مي‌تواند جالب توجه و خلاقانه باشد. اگر تركيب رنگ‌ها را به خوبي بدانيد به راحتي مي‌توانيد هر طرح رنگي كه مي‌خواهيد را ايجاد كنيد. اما اگر با رنگ‌ها خيلي آشنايي نداريد مي‌توانيد در اينترنت جستجو كرده و از سه رنگ پيشنهاد شده استفاده كنيد.

به طور معمول برندهايي كه بسيار پرطرفدار و در يك كشور محبوب هستند، براي طراحي لوگو خود از سه رنگ پرچمشان استفاده مي‌كنند كه در واقع بيانگر اين است كه برند مورد نظر به چه كشوري تعلق دارد.

لوگوي شير رنگارنگ

به ياد داشته باشيد كه استفاده خلاقانه از رنگ‌هاي مختلف بر روي نواحي مختلف در طراحي لوگو شير مي‌تواند بسيار مؤثر باشد. اگر سه رنگ مختلف داريد كه مي‌خواهيد در نام تجاري خود استفاده كنيد مي‌توانيد با تركيب كردن آن‌ها با رنگ‌هاي ديگر انعطاف پذيري بيشتري را تجربه كنيد.

لوگوي شير سياه

فرقي ندارد كه از رنگ سياه براي طراحي لوگو، پوشاك و هر چيز ديگري استفاده كرده باشيد، زيرا رنگ سياه هميشه تداعي ‌كننده اقتدار و مصمم و البته ثبات است. بنابراين يكي از پيشنهادهاي ديگر ما به شما براي طراحي عكس لوگو شير استفاده از رنگ سياه است. به كار بردن رنگ سياه براي طراحي لوگو نشان دهنده اين است كه اين شير خاص براي حكومت كردن متولد شده است. بنابراين برند شما احترامي را كه شايسته آن است را از مشتريان دريافت مي‌كند.

لوگوي شير خشن

طراحي شير خشن يكي ديگر از پيشنهادهاي جذابي است كه به اقتدار برند شما كمك مي‌كند. با ديدن لوگو شير خشن هر كسي مبارزه را در ذهن خود تداعي مي‌كند. استفاده از شير خشن به خصوص براي برندهاي مختلف نشان‌دهنده اين است كه اين برند كاملاً به كار خود وارد است و از همان ابتدا مي‌داند كه چه هدفي را مي‌خواهد دنبال كند. در واقع اين برند قطعاً برنده شدن را دوست دارد.

سخن پاياني

براي خلق لوگو شير سعي كنيد هميشه چيزي بسيار قدرتمند به مخاطبان خود نشان دهيد. زيرا ما به طور كاملاً ناخوداگاه هنگامي كه با وكتور لوگو شير روبرو مي‌شويم قدرت و ذكاوت در ذهن‌مان تداعي مي‌شود. بنابراين بهتر است كه از جزئيات و رنگ‌هايي در طراحي لوگو استفاده كنيد كه به مشتريان خود اطمينان دهيد كه شركت شما فرمانده است و دقيقا مي‌داند كه چه هدفي در پيش دارد. اين موضوع باعث مي‌شود تا حس اعتماد و اطمينان مشتريان افزايش پيدا كند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.