اصول طراحی لوگو برای مژه

۲۶ بازديد

 

این روزها سالن‌های زیبایی نقش بسیار زیادی در زندگی مردم دارند و سالن‌های زیبایی علاقه‌مند به نمایش نمونه کارها به مشتریان بالقوه هستند، در همین حال ساختن یک برند می‌تواند به کسب و کار آنها کمک زیادی کند. این امر به ویژه برای هنرمندان مژه بسیار مهم است، زیرا خانم ها علاقه زیادی به پرپشت کردن مژه های خود دارند. این بحث برندسازی و جذب مخاطب سبب رقابت بین آرایشگران شده است. به همین دلیل  در این مطلب قصد داریم درباره اهمیت نقش طراحی لوگوی مژه و لوگو برای میکروبلیدینگ صحبت کنیم.

اهمیت طراحی لوگو کاشت مژه

شرکت‌های مختلف از لوگوها برای نشان دادن هویت بصری کسب و کار خود به مخاطبان استفاده می‌کنند. یک لوگوی حرفه ای یک شرکت یا برند را از سایر رقبا متمایز می کند، و هر لوگوی مژه جذاب تر، افراد بیشتری جذب سالن های زیبایی می شوند. لوگو می تواند نشان دهنده خدماتی باشد که یک کسب و کار ارائه می دهد.

علاوه بر این نکته، باید در نظر داشته باشید که طراحی لوگو به سالن شما کمک می کند مدت بیشتری در ذهن بینندگان باقی بماند و اگر مشتری از کار شما راضی باشد، مشتریان بالقوه می توانند به او معرفی کنند. دیگران. به طور کلی می توان گفت که طراحی لوگوی اکستنشن مژه مزایای زیر را برای کسب و کار شما خواهد داشت:

  • ارائه حرفه ای کسب و کار
  • ایجاد تفاوت نسبت به سایر رقبا
  • کسب اعتماد مشتری
  • بازاریابی مناسب
  • افزایش درآمد

انواع سبک طراحی لوگوی برای مژه

طراحی لوگوی مژه و ابرو فقط یک نماد کوچک نیست، بلکه طرحی است که می تواند شخصیت تجاری شما را به افراد دیگر معرفی کند. در واقع جدا از جلب اعتماد با طراحی لوگو، می توانید درآمد خود را نیز افزایش دهید. با این حال، سبک های مختلفی از لوگوهای مطلوب وجود دارد که باید به اندازه کافی در مورد آنها اطلاعات داشته باشید تا بتوانید یک لوگوی خوب برای سالن خود طراحی کنید. در ادامه شما را با ویژگی های سبک های مختلف لوگو آشنا می کنیم:

سبک لوگوتایپ

لوگوتایپ یکی از مواردی است که هنگام طراحی لوگو باید در نظر گرفته شود. همانطور که متوجه شده اید، لوگو توجه ویژه ای به حروف دارد. نماد مورد نظر را می توان به روش های مختلفی طراحی کرد، به عنوان مثال می توانید از طراح بخواهید که فقط از برخی حروف یا تمام حروف تجاری در کار خود استفاده کند.

در ضمن باید به فونت هم توجه کنید، زیرا وقتی از حروف در طراحی لوگو استفاده می شود، این حروف باید به اندازه ای جذاب باشند که توجه بیننده را به خود جلب کنند.

سبک  پیکتوگرام

برای طراحی لوگو می توان از یک تصویر نیز کمک گرفت. برخی حتی از ربات تبدیل عکس به لوگو استفاده می کنند و یک لوگو برای خود می سازند که منحصربفرد نیست و کار را برای آینده کسب و کارتان سخت می کند. معمولاً یک تصویر تأثیر بیشتری بر روان بیننده می گذارد و برای مدت طولانی تری در حافظه او هک می شود. آیکون های بصری را می توان با استفاده از چشم برای مشاغلی مانند سالن های زیبایی طراحی کرد. با این حال، توجه به این نکته مهم است که از آنجایی که لوگو شامل نام کسب و کار شما نمی شود، بسیاری از افراد ممکن است متوجه نشوند.

سبک ترکیبی

بدون شک بهترین نوع لوگو که می تواند در حافظه مخاطب بماند و از طرف دیگر نشان دهنده شرکت شما باشد، نوع ترکیبی است. در این صورت نماد و نام تجاری شما در کنار هم قرار می گیرد و مخاطب به راحتی متوجه برند شما می شود.

اگرچه باید توجه داشت که سلیقه هر فرد نقش مهمی در طراحی دارد، هر سبکی که انتخاب می‌کنید، باید به خوبی طراحی شود تا تاثیرگذار باشد.

نکات که در طراحی لوگو مژه باید بدانید

طراحی لوگو نه تنها برای کاشت مژه بلکه برای ابرو نیز می تواند باشد در ادامه تصمیم داریم نکاتی را در مورد طراحی لوگوی مژه و ابرو به شما ارائه دهم که باید به آنها توجه کنید:

 یک فونت خوانا انتخاب کنید

فونت یکی از موثرترین عواملی است که می تواند توجه مخاطب را به خود جلب کند. برای مثال اگر می خواهید لوگوی پلک و ابرو طراحی کنید باید فونت را به گونه ای طراحی کنید که مخاطب به راحتی آن را درک کند. زیرا هرچه فونت پیچیده‌تر باشد، احتمال به خاطر سپردن آن در ذهن بیننده کمتر است.

اما شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا به فونت ها توجه ویژه ای می شود؟ این به این دلیل است که فونت از نام تجاری استفاده می کند، بنابراین هر چه طراحی نام تجاری زیباتر باشد، تأثیر بیشتری بر بیننده خواهد گذاشت. به طور کلی بهتر است از فونت های ساده تری استفاده کنید تا خوانایی بیشتری داشته باشند.

 استفاده از ایده های مربوط به مژه و ابرو

یک چیزی که هنگام طراحی باید در نظر داشته باشید این است که از نمادی استفاده کنید که با موضوع کسب و کار شما مرتبط باشد، به این ترتیب مشتریان می توانند با دیدن آرایشگاه به سرعت آن را به خاطر بسپارند. در واقع هدف از استفاده از این نماد جلب توجه مخاطب است. در این مورد، بهتر است از تصاویری مانند مژه و ابرو استفاده کنید تا بینندگان بتوانند به راحتی ارتباط بین لوگو و تجارت شما را درک کنند.

 طراحی مینیمال

اگرچه طرح‌های روشن توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، اما یک طرح ساده همیشه می‌تواند در ذهن افراد ماندگارتر باشد. به طور کلی، چنین طرح هایی قابل درک تر هستند و مفاهیم را راحت تر منتقل می کنند.

یک طراح حرفه ای باید از جزئیاتی که نیازی به آنها نیست اجتناب کند و در واقع هر چه یک لوگو ساده تر باشد کارآمدتر است. همچنین لازم به ذکر است که از این گونه نمادها می توان به راحتی در چاپخانه ها استفاده کرد و یا حتی در کارت ویزیت و سایر شبکه های اجتماعی عرضه کرد. در این صورت می توان از کیفیت لوگو در مکان های مختلف بدون کاهش آن استفاده کرد.

 اشکال هندسی ساده

اشکال هندسی به نوبه خود جذابیت خاصی دارند و استفاده از آنها لوگوی بصری را ساده تر و متعادل تر می کند. یکی از کارهایی که طراح می تواند انجام دهد این است که نماد تجاری را در داخل یک شکل هندسی مانند یک دایره قرار دهد. با این حال، بهتر است از اشکال مربعی مانند مستطیل استفاده کنید، زیرا این اشکال اعتماد بیشتری را به مخاطب القا می کنند. دایره ها نیز می توانند انتخاب مناسبی باشند، زیرا به فرم مژه ها نزدیک تر هستند.

 فاصله و ضخامت

در پایان طراحی، فاصله بین قسمت های مختلف لوگو باید رعایت شود به عنوان مثال، اگر از سبک ترکیبی استفاده می کنید، ابتدا قسمت اصلی لوگو در مرکز و بقیه اجزا به تناسب در کنار آن قرار گیرند. گاهی اوقات ضخامت مناسب حروف لوگوی پلک می تواند اعتبار لازم را به مخاطب منتقل کند و برند را متمایز کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.