هدایای تبلیغاتی سال نو چیست و چگونه می تواند موثر باشد؟

۶۱ بازديد

 

هدایای تبلیغاتی سال نو چیست؟ اکثر مدیران کسب و کار به فکر یافتن بهترین و متفاوت ترین هدایا در پایان سال هستند. اما معمولا ایده های محدودی ارائه می کنند. گاهی این سردرگمی باعث می شود همان هدیه سال گذشته را تهیه کنند. اما در واقع خلاقیت در تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان می تواند تاثیر مثبت و ویژه ای در پیشبرد استراتژی بازاریابی شرکت شما داشته باشد. همه ما با شنیدن سال نو و تهیه هدایا، کالاهای محدودی را در ذهن خود تصور می کنیم. زیرا همیشه به دریافت خودکار پلاستیکی یا تقویم جیبی یا تقویم رومیزی عادت کرده ایم و در بهترین حالت به عنوان هدیه تبلیغاتی می باشد. اما حقیقت این است که در انتخاب هدایای تبلیغاتی سال نو باید تا حد امکان خلاق باشیم. زیرا متفاوت بودن یکی از رازهای ماندگاری نام برند در ذهن مشتری است.

معرفی چند هدایای تبلیغاتی سال نو که می تواند موثر باشد:

دفترچه یادداشت و خودنویس

شرکت ها از خودکار یا دفترچه های فلزی یا پلاستیکی به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند. پاسخ این است که اولین و مهمترین نکته ای که در تهیه یک هدیه تبلیغاتی مناسب باید به آن توجه کرد، کاربردی بودن آن است. زیرا اگر هدیه تبلیغاتی ارائه شده کاربردی نباشد. شرکت ها نمی توانند از آن برای رسیدن به اهداف بازاریابی و تبلیغات خود استفاده کنند. اما حقیقت این است که امروزه خودکارها یا دفترهای تبلیغاتی چندان جذاب و کاربردی نیستند. زیرا برای اکثر افراد تکراری و خسته کننده شده اند و در بهترین حالت به صورت پیش نویس در اختیار دانش آموزان و دانشجویان خانواده قرار می گیرد. بنابراین بهتر است هدیه ای متفاوت و در عین حال کاربردی به عنوان هدیه تبلیغاتی برای شرکت خود تهیه کنید.

برای سفارش سررسید اختصاصی روی لینک کلیک کنید.

ست های کادویی مجزا برای زنان و مردان

 هدایای تبلیغاتی می تواند جا کلیدی، ساعت مچی یا رومیزی، کیف پول، خودکار، آینه جیبی و هر چیز دیگری باشد که بتواند بخشی از نیازهای مخاطبان شما را پاسخ دهد. در زیر نمونه هایی از هدایای تبلیغاتی کاربردی که در رنگ های مختلف تهیه شده اند را مشاهده می کنید. نکته قابل توجه در این زمینه بسته بندی مرتب و تمیز این هدایا در قالب جعبه های کوچک است. یکی از مواردی که باعث تاثیرگذاری بیشتر هدایای تبلیغاتی می شود، تهیه آن ها به صورت جداگانه برای خانم ها و آقایان است. زیرا ناخودآگاه بر افرادی که با این موهبت مواجه می شوند تاثیر روانی مثبت می گذارد. در واقع این شخصی سازی هدایای تبلیغاتی این تصور را به مخاطب القا می کند که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید. بنابراین سعی کنید هدایای تبلیغاتی زنانه را فانتزی و شیک کنید. زیرا خانم ها عاشق هدایای فانتزی هستند. از طرفی انتخاب جاسوئیچی و خودکار یا به جای کارت تبلیغاتی برای آقایان یک انتخاب هوشمندانه است. این مجموعه از هدایای تبلیغاتی می‌تواند بسیار مؤثرتر از سایر هدایا باشد.

 فنجان یا لیوان‌های خاص

 می توان گفت هیچ چیز به اندازه چیدمان میزهای هر بخش در سازمان های رسمی جالب به نظر نمی رسد. بنابراین هر مدیری می تواند با یک انتخاب هوشمندانه و خرید هدایای تبلیغاتی سال نو، دو هدف را با یک تیر بزند. یعنی انتخاب آلمانی که هم میز کارمندانش را مرتب کند و هم به اهداف تبلیغاتی سازمان برسد. ساخت لیوان های تبلیغاتی یکی از این گزینه هاست. زیرا همانطور که می دانید معمولا در سازمان های ما تقریبا همه کارمندان در طول روز چای می نوشند. اما در بسیاری از شرکت ها چای هر کارمند در لیوان مخصوص به خود که طرح و شکل متفاوتی دارد سرو می شود. اما تهیه لیوان های هم شکل با لوگوی شرکت در رنگ های مختلف می تواند انسجام بیشتری به میز کارمندان شما بدهد.

ساعت های رومیزی، مچی یا دیواری

قبل از محبوبیت تلفن های همراه، معمولاً همه از ساعت مچی استفاده می کردند. استفاده می کرد اما امروزه بیشتر مردم معمولاً به جای ساعت مچی از ساعت تلفن همراه خود استفاده می کنند. اگرچه هیچ چیز نمی تواند جای پرستیژ یک ساعت مچی را بگیرد. مطمئناً هر کارمندی در طول ساعات کاری خود چندین بار ساعت را چک می کند. بنابراین ساعت می تواند انتخاب خوبی برای هدایای تبلیغاتی سال نو نیز باشد. این ساعت تبلیغاتی می تواند ساعت رومیزی، ساعت دیواری یا ساعت مچی باشد. تنها نکته مهمی که در زمینه ارائه ساعت به عنوان هدیه تبلیغاتی باید مورد توجه قرار گیرد. چاپ نکردن لوگوی شرکت بزرگ زیرا این کار باعث می شود احساس خوبی نسبت به برند شما نداشته باشند. از سوی دیگر، انتخاب یک میز یا ساعت دیواری شیک باعث می‌شود کارمندان آن را به عنوان هدیه تبلیغاتی سال نو به خانه‌های خود ببرند و در این مورد، قرار گرفتن در معرض برند شما چند برابر خواهد شد.

دستگاه‌های الکترونیکی و دیجیتالی

به عنوان شخصی که بیشترین هزینه را می‌کند. از ساعات روزانه او در مقابل لپ تاپ باید بگویم که هیچ چیز به اندازه دستگاه های الکترونیکی و دیجیتال توجه من را جلب نمی کند. بنابراین پیشنهاد می کنم در صورت امکان چنین تجهیزاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی سال نو برای کارکنان خود در نظر بگیرید. ماوس پد، ساب لپ تاپ، هارد اکسترنال، فلش مموری و حتی موس، هدفون، پاور بانک و ... هر کدام را می توان هدیه ای هیجان انگیز دانست. این دستگاه ها می توانند سفارشی شوند و لوگوی شرکت شما را حمل کنند. یا در جعبه های ویژه ای که برای شرکت شما طراحی شده است در دسترس مخاطبان خود باشید. با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی الکترونیکی همیشه جلوی چشم کارمندان شماست، به مرور زمان برای همیشه در ذهن آنها نقش می بندد. سایر مخاطبان و مشتریان شما نیز چنین احساسی نسبت به این هدایا خواهند داشت. بنابراین سعی کنید در تهیه هدایا تا حد امکان خلاق باشید. زیرا این هدایا یک سرمایه گذاری بلند مدت برای برند یا کسب و کار شما هستند.

 

تبلیغات رایگان یک ابزار بسیار قدرتمند در جذب بازدیدکنندگان و مخاطبان برای کسب و کارها و وب‌سایت‌هاست. با استفاده از روش‌های مختلف تبلیغات رایگان مانند بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO)، محتوای مفید و جذاب، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد ارتباطات با دیگر وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها، می‌توان به رشد و گسترش کسب و کار کمک کرد.

 

یکی از روش‌های مهم تبلیغات رایگان پربازدید، بهینه‌سازی محتوا و سایت برای موتورهای جستجو است. با ایجاد محتوای با کیفیت و ارتباطی با عناوین و کلمات کلیدی مرتبط با فعالیت‌ها و محصولات خود، می‌توان جایگاه بهتری در نتایج جستجوی گوگل و سایر موتورهای جستجو داشته و در نتیجه تعداد بازدیدها و مخاطبان را افزایش داد. همچنین، فعالیت منظم در شبکه‌های اجتماعی و اشتراک محتواهای جذاب و مفید می‌تواند بازدیدکنندگان را به سمت وب‌سایت یا کسب و کار شما جلب کند و امکان ارتباط مستقیم با مخاطبان را فراهم سازد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.