بهترین برنامه‌های طراحی لوگو با آیفون

۶۷ بازديد

اگرچه طراحی لوگو و انتخاب تناسب مناسب بین رنگ‌ها و نوشته‌ها یک فرآیند تخصصی است، اما اپلیکیشن‌هایی وجود دارند که می‌توانند چنین تجربه‌ای را حتی برای کسانی که در آن تخصص ندارند، ایجاد کنند.

شرکت های زیادی در زمینه طراحی لوگو فعالیت می کنند اما کار با این برنامه ها در عین سادگی هدف شما را نیز برآورده می کند. اپلیکیشن های زیر مختص سیستم عامل iOS هستند و با کمک آن ها می توانید ایده خود را پیاده سازی کنید. در زیر به چندتا از بهترین نرم‌افزارهای طراحی لوگو با آیفون اشاره خواهیم کرد.

 

LogoScopic Studio

اگر به دنبال طراحی لوگو برای کسب و کار خود یا هر هدف دیگری هستید، این برنامه به راحتی بر روی دستگاه iOS شما نصب می شود و استفاده از آن آسان است. این برنامه شامل بیش از 850 نمونه لوگو است که می توانید مستقیماً آن ها را انتخاب و مطابق سلیقه خود ویرایش کنید. حتی می توانید لوگوی انتخاب شده را چاپ کنید. این برنامه رایگان است.

Makr

این برنامه برای کسانی که قصد طراحی لوگو و حتی حرفه ای  را دارند نیز مناسب خواهد بود. در واقع اگر به لپ تاپ یا کامپیوتر شخصی خود دسترسی ندارید، این اپلیکیشن ابزار فوق العاده ای در گوشی شماست. طراحی لوگو فقط برای تجارت نیست، حتی می توانید با کمک این برنامه لوگوی عروسی خود را طراحی کنید!

DesignMantic

بهترین گزینه برای صاحبان مشاغلی خواهد بود که می خواهند لوگوی آنها حرفه ای به نظر برسد. فقط برنامه را باز کنید، نام شرکت خود را وارد کنید و کمی صبر کنید. همچنین می توانید از بین ایده های پیشنهادی برنامه، طراح مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین امکان ذخیره لوگو و چاپ آن نیز وجود دارد. این برنامه رایگان است.

 

Jumbo Logo

این اپلیکیشن نیز مانند اپلیکیشن های قبلی، ایده های ممکن برای طراحی یک لوگوی خاص را در اختیار شما قرار می دهد. طراحی لوگو توسط افراد متخصص در این زمینه امکان پذیر خواهد بود. آن را می توانید به صورت رایگان از فروشگاه اپل دانلود کنید.

Logos by Tweak

این برنامه را روی آیفون یا آیپد خود نصب کنید و با وارد کردن نام مورد نظر در قسمت جستجو، پیشنهادات برنامه را دریافت کنید. تنها نقطه ضعف این برنامه تعداد محدود لوگوهای موجود است که شاید مورد علاقه شما نباشد اما می تواند به عنوان ابزاری نسبتا مناسب برای کمک به طراحی لوگوی مورد نظر شما مفید باشد. Logos by Tweak نیز به صورت رایگان در دسترس است.

 

 Logos for Adobe In Design

یک برنامه ساده و سریع است که می تواند نمونه های مختلف لوگو را به شما ارائه دهد. اگرچه امکان ویرایش و شخصی سازی لوگو وجود ندارد، اما نمونه های زیادی برای انتخاب در اختیار کاربر قرار می گیرد. می توانید لوگوی انتخاب شده را برای خود ایمیل کنید. این برنامه نیز رایگان است.

 

Designapp

این برنامه متفاوت ترین برنامه در این لیست است که دارای ویژگی های مختلفی است. با کمک این برنامه نه تنها می توانید لوگوی مورد نظر خود را ویرایش و حتی ایجاد کنید، بلکه امکان طراحی بنر، پوستر و تغییرات نوشتاری نیز وجود دارد. این برنامه بیش از 600 فونت و هزاران شکل، آیکون و لوگو را در اختیار شما قرار می دهد.

 

Adobe Photoshop Express

برنامه طراحی لوگوی مورد انتظار شما نیست، اما یک برنامه عالی برای ویرایش عکس ها در آیفون شما است. می توانید لوگوی خود را در این برنامه پس از طراحی با کمک اپلیکیشن های دیگر ویرایش کرده و جزئیات مورد نظر را به آن اضافه کنید.

Sketch

یکی از ساده ترین و در عین حال بهترین برنامه های iOS برای تبدیل ایده های خام شما به لوگوهای خلاقانه است. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و همه می توانند از آن استفاده کنند. یک برنامه رایگان است.

Palette

با کمک این اپلیکیشن می توانید ترکیب رنگ مورد نظر خود را به شکلی کاملا منحصر به فرد ایجاد کنید. پالت یک بسته جامع برای این انتخاب و استفاده به منظور شخصی سازی لوگوی شما خواهد بود. این برنامه رایگان است.

Silkscreen

وقتی طراحی را روی لپ تاپ خود انجام دادید و می خواهید آن را در آیفون خود نشان دهید، این برنامه به شما کمک می کند. هر گونه ویرایشی که روی لوگوی خود اعمال کرده اید به تلفن نیز منتقل می شود. اگر طراح لوگو هستید و مشتریان زیادی دارید، این برنامه همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.