نکات کلیدی و موثر در انتخاب و خرید سررسید

۶۰ بازديد

 

سررسید یکی از مفیدترین هدایای تبلیغاتی است که امروزه بسیار محبوب شده است. یکی از دلایل محبوبیت آن می تواند قیمت سررسید 1403 باشد که سبب شده برای هدیه تبلیغاتی بصرفه تر باشد. برای انتخاب سررسید باید نکات انتخاب سررسید را در نظر بگیرید که به چند مورد از آنها اشاره می کنیم.

  نکاتی که هنگام انتخاب سررسید مناسب باید به آنها توجه کنید!

سررسید  یکی از محصولاتی است که بسیار محبوب بوده و توسط افراد مختلف با اهداف متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به دلیل تاریخ دار بودن صفحات از محبوبیت ویژه ای در ابتدای سال جدید برخوردار است. برخی افراد از این محصول به عنوان یادداشت شخصی استفاده می کنند و برخی افراد لوگوی کسب و کار خود را بر روی آن چاپ می کنند و این محصول را به عنوان هدایای تبلیغاتی به مردم و مشتریان خود ارائه می کنند. در مقاله زیر با نکاتی برای انتخاب تاریخ سررسید مناسب برای درخواست خود آشنا می شوید و می توانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

 جلد

یکی از نکاتی که در خرید سررسید و حتی تقویم رومیزی یادداشت دار باید به آن توجه کرد توجه به جلد سررسید است. پوشش سررسید باید مقاومت زیادی داشته باشد. آنها از پوشش های مختلف برای سررسیدهای جدید استفاده می کنند. شما می توانید بر اساس بودجه خود یکی از انواع روکش ها را با قیمت های متفاوت برای طرح سررسید سفارش دهید. برای طراحی انحصاری سررسیدها می توانید پوشش هایی را انتخاب کنید که طبیعی و مجلل هستند. برای طراحی این نوع سررسیدها از این روکش ها با قیمت بالاتری استفاده می شود.

 کاغذ سررسید

نوع سررسید یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید برای انتخاب بهترین سررسید باید به آن توجه کرد. ورق هایی که برای سررسید استفاده می شوند مات یا براق هستند. آن دسته از ورق هایی که براق هستند برای طراحی سررسیدهای لوکس استفاده می شوند. اما از برگه های کاغذی برای صفحات داخلی سررسیدها استفاده می شود. با توجه به نوع سفارشی که می دهید، می توانید برگه های مختلفی را برای آن انتخاب کنید.

بهترین محتوای سررسید

توجه به محتوای سررسید از دیگر نکاتی است که در خرید سررسید بسیار حائز اهمیت است. هر یک از اطلاعات دقیق مربوط به روزهای مختلف باید در سررسیدها ثبت شود. ثبت نام روزهای مختلف جهت برنامه ریزی در تاریخ مقرر الزامی است. رنگ آمیزی هر صفحه باید به گونه ای باشد که به زیبایی و خوانایی صفحه لطمه ای وارد نشود. در واقع، می توانید محتوای هر سررسید را بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید.

صحافی

زمان خرید بهترین سررسید هنگام در نظر گرفتن صحافی آن است. سررسید به صورت چسب، دوخت و فنر صحافی می شود. دوام صحافی یکی از مهم ترین نکاتی است که بسیار حائز اهمیت است. از آنجایی که صحافی فنری مقاومت زیادی دارد، طرفداران بیشتری را به خود جذب کرده است. برای خرید یکی از انواع سررسیدهای بادوام و با کیفیت باید به نوع صحافی دقت کنید.

بهترین قیمت سررسید

قیمت خریدی که باید برای سررسیدهای تبلیغاتی بپردازید به مدل سررسید بستگی دارد. بهترین مهلتی که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید قیمت محصول است. تولید کنندگان مدل های زیادی از سررسید طراحی می کنند که هر کدام کاربرد خاصی دارند. برخی از این مهلت ها به صورت روز و برخی از آنها به صورت هفته یا ماه است. شما باید هر یک از آنها را از نظر ویژگی های مختلف بررسی کنید و همچنین باید عواملی را که در قیمت آنها تأثیر زیادی دارند، بشناسید.

در قسمت قبل به نکات انتخاب تاریخ سررسید مورد نظر پرداخته شد. در این قسمت می خواهیم به نکاتی توجه کنیم که در خرید سررسید باید به آنها توجه کرد. نکاتی که می تواند ما را در خرید هوشمندانه یاری کند و توجه به آن ها ضروری نیست اما مثمر ثمر است.

زمان مناسب برای سفارش و انتخاب تاریخ سررسید

معمولا بزرگترین مشکلات در تحویل به موقع سفارش ها به این دلیل است که مشتریان و خریداران واقعی در زمان مناسب سفارش را ثبت نمی کنند و در واقع زمان مفید خود را از دست می دهند. بنابراین به عنوان یک تولید کننده زمان کمی برای چاپ صحافی سررسیدهای سفارشی خواهیم داشت و اگر در حین تولید با اتفاق غیرمنتظره ای مواجه شویم که بسیار طبیعی است، قطعا زمان را از دست خواهیم داد و تحویل سررسیدها به تاخیر می افتد. . .

 استرس و اضطراب پایان سال برای ارسال و تحویل سررسید سال خودمان، ثبت سفارش در زمان مناسب و استفاده حداکثری از مزایای مفید و موثر آن. یکی دیگر از مزایای اقدام زودهنگام برای مهلت، قدرت انتخاب بیشتر از بین گزینه های زیادی است که می توانید در مهلت خود داشته باشید.

 به عنوان مثال می توانید جلد مورد نظر خود را با پوششی جدید و متمایز انتخاب کنید و فردی که این کار را انجام می دهد می تواند در مدت زمان مشخصی جلد مورد نظر شما را در اختیار شما قرار دهد. و برای مراحل بعدی تولید آماده باشید. همچنین طراحی صفحات رنگی، درج لوگو در صفحات، افزایش فرم های انحصاری، درج آرم روی جلد به صورت پلاک فلزی از جمله مواردی است که می تواند تاریخ سررسید شما را از سایر رقبا متمایز کند، مشروط بر اینکه قرارداد طراحی را در سایت امضا کنید. زمان مناسب. ، تاریخ سررسید، شرکت، سازمان یا مجموعه خودتان را چاپ و صحافی کنید.

 تصمیم خود را تنها بر اساس قیمت نگیرید!

اگر هنگام تصمیم گیری برای خرید سررسید شرکت یا محل کار خود فقط به دنبال ارزان ترین قیمت هستید، مطمئناً و بدون شک در نهایت کار بی کیفیت و مواد ارزان قیمت خواهید داشت. زیرا تولیدکننده سررسید چاره ای جز این ندارد که از بالا به پایین کار کند تا بتواند محصول نهایی را با قیمت ارزان تری تهیه کند. توجه به نکات انتخاب سررسید و کیفیت به خصوص صحافی و جلدسازی بسیار مهم است زیرا سررسیدها باید حداقل یک سال عمر داشته باشند.

اگرچه اکثر آنها سررسید سالهای قبل را حفظ می کنند و در طول سال بارها به آن مراجعه می کنند، اما باز هم اگر بخواهیم بحث سررسید را در نظر بگیریم باید حداقل یک سال روی آن کار کنیم. حالا اگر به قیمت پایین بخریم بعد از مدت کوتاهی از بین می رود و پاره می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.