اصول طراحي لوگو لباس

۴۱ بازديد

حتما اين ضرب المثل را شنيده ايد كه «لباس زيبا به تأثيرگذاري كمك مي كند». اگر قصد داريد يك فروشگاه آنلاين لباس افتتاح كنيد، بايد كاري بيش از ارائه يك انتخاب گسترده و جذاب از كفش، پوشاك و لوازم جانبي انجام دهيد. شما بايد يك هويت بصري منحصر به فرد براي برند خود ايجاد كنيد.

با معروف ترين لوگوهاي پوشاك در اين مقاله آشنا شويد.

 

لوگوي لباس

لوگو بخش مهمي از سبك برند شما است. اين اولين چيزي است كه مشتري مي بيند،

بنابراين بايد از اين فرصت استفاده كنيد تا تاثير درستي داشته باشيد و برند خود را از بقيه جدا كنيد.

 

با لوگوساز آنلاين بيزگو مي توانيد لوگوي لباس خود را در عرض چند دقيقه ايجاد كنيد. با نكات زير، ساخت لوگو هرگز آسان نبوده است.

 

1. يك لوگوي لباس خوب چگونه به نظر مي رسد؟

هر فروشگاهي از لوگوي خود استفاده مي كند تا تأثير مناسبي بر مخاطبان هدف خود بگذارد. شما مي توانيد هر پيامي مانند "لباس نخبگان" يا "قيمت هاي مناسب" را به مشتريان خود منتقل كنيد. علاوه بر اين، يك لوگو مي تواند ويژگي هايي مانند كيفيت، سبك، دوام، راحتي و بسياري موارد ديگر را هدايت كند.

 

مطمئن شويد كه علايق و انتظارات مخاطبان هدف خود را در نظر بگيريد. به عنوان مثال، يك لوگوي شاد و روشن يك ايده عالي براي يك فروشگاه لباس كودكان است. در عين حال، براي يك فروشگاه آنلاين فروش پوشاك و لوازم جانبي مردانه به سختي مناسب است. هنگام طراحي مفهوم آينده خود، به احساسات و تداعي هايي كه محصولات شما برمي انگيزند فكر كنيد.

 

2. ايجاد لوگو: روش ها و ابزار

همه چيز به امكانات شما بستگي دارد. شما مي توانيد به تنهايي يك لوگو طراحي كنيد، به يك طراح يا استوديو طراحي سفارش دهيد، مناقصه اي برگزار كنيد يا از يك سرويس آنلاين تخصصي استفاده كنيد.

هر يك از گزينه هاي بالا مزايا و معايب خود را دارد. اگر در طراحي بد هستيد
 يا وقتتان را تحت فشار قرار مي‌دهيد، خود را آماده كنيد تا به يك طراح يا استوديو
 طراحي پرداخت كنيد. اگر زمان مشكلي نيست، برگزاري مناقصه ممكن است ايده
 خوبي باشد. با خدمات آنلاين مي توانيد در زمان و هزينه خود صرفه جويي كنيد.
 بياييد نحوه استفاده از بيزگو را براي ايجاد يك لوگوي ايده آل براي فروشگاه آنلاين
 لباس خود توضيح دهيم.
 
3. با يك نماد شروع كنيد
لوگوي لباس
نماد شما مي تواند مربوط به صنعت مد باشد و ظاهر مردانه يا زنانه را 
نشان دهد. تصاوير حيوانات ممكن است يك انتخاب عالي براي لباس
 كودكان و همچنين براي پوشاك و لوازم جانبي بزرگسالان باشد. علاوه
 بر اين، لوگوي شما مي‌تواند شامل لوازم جانبي (دستكش، كلاه، كمربند،
 عينك) يا ساير اقلام كمد لباس باشد. بسياري از فروشگاه هاي آنلاين
 لباس، لوگوهاي متني با فونت هاي زيباي دست نوشته را ترجيح مي دهند.
مشكل اينجاست كه تصاوير بالا لوگوي شما را شبيه هر نماد بصري ديگري
 در صنعت پوشاك مي كند. در حالي كه پيروي از روندهاي محبوب چيز 
خوبي است، مطمئن شويد كه از ايده هاي تازه استفاده كنيد تا لوگوي
 خود را از بقيه متمايز كنيد.
 
حالا بريم سر كار با انتخاب دسته فروشگاه لباس خود در بيزگو شروع كنيد.
 
اگر لباس اداري مي فروشيد، بايد دسته «كسب و كار» را امتحان كنيد.
 براي پوشاك كودكان، «خانه، خانواده، كودكان» را انتخاب كنيد. براي پوشاك
، كفش و لوازم جانبي مد روز، «مد، هنر» را انتخاب كنيد.
بيزگو صدها تصوير با كيفيت بالا را به شما ارائه مي دهد كه مي توانيد از بين 
آنها انتخاب كنيد. اگر نماد مناسب را پيدا نكرديد يا اگر شرايط خاصي داريد، 
بايد از كلمات كليدي براي مشخص كردن درخواست جستجوي خود استفاده كنيد.
 
با خيال راحت كلمات كليدي را به زبان روسي يا انگليسي وارد كنيد. برخي
 از نمونه‌هاي كلمات كليدي عبارتند از: لباس، مرد، زن، مغازه، نام هر اقلام
 كمد لباس و مواردي از اين دست. اين كار شما را راحت تر مي كند تا دقيقاً
 آنچه را كه به دنبال آن هستيد پيدا كنيد.
 
 
كلمات كليدي براي انتخاب نماد: لباس، مرد، كودك، زن، فروشگاه، كمد لباس، 
شلوار، پيراهن، شلوار، كفش، كمربند
.4. يك رنگ انتخاب كن
 
يك طرح رنگي منظم مي تواند اثربخشي لوگوي شما را افزايش دهد، درست
 مانند يك طرح رنگي نامناسب كه مي تواند مشتريان بالقوه را دور كند. رنگ 
اين قدرت را دارد كه حال و هواي خاصي را ايجاد كند و تداعي هاي خاصي را 
برانگيزد. به عنوان مثال، قرمز نماد شور، فعاليت، قدرت، انرژي و عشق است.
 يافتن بهترين رنگ براي نشان دادن هويت برند شما بسيار مهم است.
 
اما چه رنگ هايي براي صنعت خريد خوب هستند؟ و به طور خاص يك مغازه پوشاك؟
 ابتدا رنگ هاي روشن را در نظر بگيريد كه توجه مشتريان را به خود جلب مي كند. 
دوم، مشخص كنيد كه چه ويژگي هايي كسب و كار شما را مشخص مي كند 
(به پاراگراف 1 مراجعه كنيد). در اينجا مفاهيم پشت برخي از درخشان ترين رنگ ها آمده است:
 
قرمز (روشن، پر انرژي، جذاب)؛
صورتي (انتخاب عالي براي لباس كودكان)؛
زرد (رنگ آفتابي مرتبط با شادي، حالات مثبت و انرژي)؛
مشكي (سبك تصفيه شده و ظرافت).
به آرم هاي رقباي خود نگاهي بيندازيد تا راه حل هاي رنگي موفق براي جايگاه خود را كشف كنيد.
مقاله ما را بخوانيد تا در مورد پيام هاي پشت رنگ هاي مختلف بيشتر بدانيد.
 سعي كنيد از لوگوهاي چند رنگ خودداري كنيد. در صورت نياز، بيش از دو 
رنگ منطبق به اضافه سايه آنها استفاده نكنيد.
 
7استفاده از kuler.adobe.com را براي ايجاد طرح‌هاي رنگي هوشمند در نظر بگيريد.
در بيزگو، رنگ مورد نظر خود را با چسباندن كد HEX آن در قسمت مربوطه
 در حين ويرايش تنظيم كنيد.
 
 
يا مي توانيد از فيلتر رنگ انتخابي خود در مرحله 2 فرآيند طراحي لوگو 
خود استفاده كنيد (روي "تغيير پارامترها" كليك كنيد).
 
 
بهترين رنگ ها براي فروشگاه لباس شما: قرمز، صورتي، زرد، مشكي.
 
5. يك فونت را انتخاب كنيد 
فونت به اندازه رنگ براي لوگوي شما مهم است. تركيب لوگو و رنگ بر درك
 بصري لوگوي شما تأثير مي گذارد. علاوه بر اين، تعيين مي كند كه پيام متني
 شما چقدر خوانا و به ياد ماندني خواهد بود.
 
براي اطلاعات بيشتر، مقاله ما را بررسي كنيد "چگونه يك فونت براي لوگوي
 خود انتخاب كنيد". در زير به معيارهاي كليدي كه هنگام انتخاب فونت براي
 فروشگاه لباس خود بايد در نظر داشته باشيد تمركز خواهيم كرد.
 
خوانايي علاوه بر جذابيت بصري، يك فونت بايد در زمينه هاي مختلف
 (سربرگ وب سايت، صفحه رسانه هاي اجتماعي، كارت ويزيت، نشان،
 تي شرت و غيره) به راحتي قابل خواندن باشد.
 
تعادل. يك فونت ضخيم (Garamond، اروپا و غيره) را براي مطابقت با نماد 
بزرگ انتخاب كنيد. اگر لوگوي شما داراي يك نماد كوچك است يا اصلاً هيچ 
نمادي ندارد، با خيال راحت با فونت هاي دقيق تر بازي كنيد.
 
مراقب عناصر جزئي باشيد. در جستجوي يك گزينه عالي، از فونت‌هاي
 فانتزي سخت خوان با طومارها و سريف‌هاي متعدد اجتناب كنيد. سوغات، 
Micra، و فونت هاي مشابه به خوبي انجام مي شود.
 
بيزگو به شما امكان مي دهد در حين ويرايش فونت ها و اندازه هاي
 مختلف فونت را آزمايش كنيد.
 
فونت هاي بيزگو براي فروشگاه لباس شما: هواپيماها در آسمان شب،
 روياهاي خاويار، Ageone Serif، Bosanava،
 Aderson the Secret Service، Fondamento، Decordi.
 
6. با يك قفل بازي كنيد 
چيدمان عناصر بر نحوه درك مشتريان از لوگوي شما تأثير مي گذارد.
 مطمئن شويد كه فضاي كافي بين نماد و متن باقي مي‌ماند، اما در اين
 كار زياده‌روي نكنيد، مگر اينكه بخواهيد عناصر شما جدا به نظر برسند.
 با تمركز بر روي نماد يا متن، به راحتي با قفل بازي كنيد.
 
در بيزگو مي توانيد فاصله بين عناصر را تغيير دهيد و همچنين اندازه و چينش آنها را تنظيم كنيد.
 
7. آن را بپيچيد
همانطور كه مي بينيد، براي ايجاد يك لوگوي هوشمند و جذاب براي 
فروشگاه آنلاين لباس خود نيازي به مهارت خاصي نداريد. تنها چيزي 
كه نياز داريد كمي تخيل و بيزگو است.
 
گام بعدي پس از ايجاد لوگو، ايجاد يك وب سايت و راه اندازي كسب و كارتان است.
 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.